Verjaardagen !!

Gepost door Wendy , dinsdag, augustus 08, 2006 10:05 p.m.

We hebben een paar meidenverjaardagen achter de rug, dus daar moest iets moois voor gemaakt worden. De eerste die jarig was, was mijn petekindje Meike, ze werd twee jaar, dus kreeg ze ook een grote 2 op haar tuniek, Ik heb voor haar een pak gemaakt, bestaande uit een tuniek en een 7/8 broek naar een patroon van Farbenmix. Ik heb hiervoor groen gecombineerd met spijkerstof, waarbij ik het spijkerstof heb laten rafelen, zodat het allemaal niet té lief zou worden. Maar hier zijn een paar foto's :

In juli haben wir einige geburtstage gefeiert, so da musste ich einfach etwas nähen. Die erste war meine patenkind Meike, sie ist 2 jahre alt geworden, also habe ich auch eine grosse zwei auf ihre tunika appliziert. Ich habe für sie eine kombi genäht nach farbenmix-schnitt, bestehende aus eine tunika und eine 7/8 hose. Die jeans habe ich kombiniert mit grün, dabei habe ich die jeans ausfransen lassen, so wurde es ein bischen frecher. Hier folgen einige bilder:



Daarna was iris jarig, zij is een vriendinnetje van Bibi en werd 4 jaar. En waar houden meisjes van 4 van ?? Juist, van prinsessen en roze. Dus werd het een echte prinsessenrok, dubbellaags, met ophaaltjes en een bloemcorsage.

Danach hatte Iris geburtstag gefeiert, sie ist eine freundin von bibi, und ist 4 jahre alt geworden. Und was sehen mädels von 4 gerne?? Genau, prinzessinnen und rosa. also habe ich sie eine prinzessinnenrock genäht, mit eine blumencorsage.

En voorlopig als laatste werd ons buurmeisje Britt 9 jaar. Het moest dus niet te meisjesachtig zijn , dus heb ik voor haar een tuniek gemaakt, van oilily strepenstof met een glitterdraad. Deze heb ik doorgestikt bij de hals met glittergaren. Britt is gek op vlinders, dus zijn de lintjes versierd met vlinderkralen en op het voorpand heb ik een grote vlinder geappliceerd.

Die vorerst letzte geburtstag war von meine nachbarn, Britt und sie ist 9 jahre alt geworden. Das sollte ein bischen frech wurden, so für sie habe ich eine tunika genäht aus Oilily stoff mit glitzer. Diese bluse habe ich auch mit glitzergarn gestickt. Britt sieht gerne schmetterlinge, also habe ich eine grosse schmetterling appliziert und auch die kordelenden sind schmetterlingen.


Gelukkig paste het allemaal en viel het ook in de smaak, toch wel een beetje spannend als je zo je best hebt gedaan !!

Glücklich hat das alles gepast und ist es auch gut gefallen, ist doch immer abwarten!

Groetjes Wendy

1 Response to "Verjaardagen !!"

dansende zwaluw Says:

Helemaal leuk. Naaien voor andere kinderen durf ik niet zo goed aan. Helaas zijn er nog steeds ouders die dat niet wwarderen. Gelukkig vinden mijn eigen meiden het fantastisch en voor mijn echtgenoot en mezelf maak ik ook nog steeds bijna alles zelf. Voor enkele vrinedinnen van mijn jongste dochter kan ik me eigenlijk best ook eens aan een heel persoonlijk cadeau wagen. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. Foto's zijn inmiddels ook toegevoegd. Dat maakt het een stuk leuker. De tekst ook in het Duits er bij te zetten vind ik een goed idee. Klick und Blick heeft per slot ook een link geplaats.
Groeten, Renate.
http://dansendezwaluw.blogspot.com/
mail: dansendezwaluw@hotmail.com