De tweede kombi mét borduurmachine....

Gepost door Wendy , zondag, december 10, 2006 2:47 p.m.



Na mijn eerste kennismaking wilde ik natuurlijk ook de paradijsbloemen en vogels van Jeanette uitproberen. Ik heb deze eerst op jeans geborduurd en daarna op een gebleekte en gerafelde jeansredondo en een passend henrika-top genaaid, naar een voorbeeld van Nicole. Kon ik ook weer iets van mijn to-do lijstje schrappen. Hierna heb ik de randen van de set nog met kleurige sierstiksels versierd, dus die heb ik ook meteen uit kunnen proberen :-) De randen van mijn borduursels zijn dan ook nog in de was uitgerafeld.



Nach die erste stickbilder wollte ich auch gerne die paradiesblumen- und vögel von jeanette probieren. Ich habe sie ert auf jeans gestickt und danach auf eine gebleichte und gefranste jeansredondo und passendes henrika-oberteil genäht, nach ein kombi von Nicole. Habe ich wieder etwas von meine to-do liste genäht. Denn habe ich noch die seiten verziert mit bunte zierstichen, also die habe ich auch gleich probiert :-) Die seiten von die stickies sind denn auch noch gefranst in die wasche.

3 Response to "De tweede kombi mét borduurmachine...."

Karin Says:

Hi Wendy,
wie ich sehe macht dir das sticken ja richtig viel Spaß.
Pass auf es wird zu Sucht :0)))

Der ist richtig schön geworden dein Rock. Muss ich auch noch ausprobieren.

Liebe Grüße Karin

Anoniem Says:

Jaaaaaaaaaa der Rock steht auch auf meiner Liste! Und kommst du gut zurecht mit der Maschine? Ich möchte mir auch dieses Modell zulegen (fragt sich nur wann*pfeif)
LIebe Grüße Yvonne

nicole Says:

hoihoi,

ik vind je spijkerredondo werkelijk geweldig, ik wil hem ook graag gaan maken, als je dat niet erg vind ! ik heb een vraagje, hoe heb jij het bleken gedaan ?? zou je me dat uit willen leggen??????

alvast bedankt, groetjes, Nicole

email: n.engelen.a3@kpnplanet.nl