Help, mijn borduurmachine is kapot!!!

Gepost door Wendy , donderdag, december 14, 2006 11:39 p.m.

Mijn nieuwe naai- en borduurmachine.....kapot !!! En uitgerekend vlak voor kerst en midden in mijn eerste opdracht . Ik hoop maar dat ik hem volgende week weer terug heb :-( En mijn lockmessen zijn ook nog weg...

Meine neue näh- und stickmachine....kaputt!! Und ausgerechnet jetzt gerade bevor weihnachten und in der mitte meiner erste kundenauftrag !! Ich hoffe das ich sie nächste woche wieder zurück krieg :-( Und meine lockmesser sind auch noch weg...

Wendy,
die ondanks alles toch nog iets genaaid heeft vandaag, maar daarover morgen meer...
die trotzdem alles doch noch etwas genäht hat heute, aber darüber morgen mehr...

1 Response to "Help, mijn borduurmachine is kapot!!!"

Karin Says:

Hi Wendy,
das ist ja schrecklich. Wie kann den deine Stickmaschine schon kapput sein. Die ist doch neu.

Hoffe es ist nicht so schlimm.
LG Karin